0

Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων

Last Update: 17 Μαρτίου, 2020

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα μας στην Ελλάδα μέσα από το διαδίκτυο στον ιστότοπο www.paramithishop.gr.

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο νόμος 2251/94 ορίζει πως ο πελάτης έχει ένα χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, από την παραλαβή των προϊόντων, στο οποίο μπορεί να ζητήσει την ακύρωση της παραγγελίας που πραγματοποιήθηκε και να λάβει το σχετικό αντίτιμο πίσω.

Για να συμβεί όμως αυτό είναι απαραίτητο να συντρέχουν οι παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να έχει προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας, στο οποίο να δηλώνει ρητά ότι υπαναχωρεί από την αγορά που πραγματοποίησε και επιθυμεί την επιστροφή των χρημάτων του.
  • Τα προϊόντα, που είχε προμηθευτεί, να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να διαθέτει την αρχική συσκευασία του ακέραιη μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και να έχουν διατηρηθεί οι σωστές συνθήκες συντήρησης.

Σε μια τέτοια περίπτωση, η επιστροφή του τιμήματος που έχει ήδη καταβάλλει, θα γίνεται απευθείας από εμάς ή σε συνεργασία με τον συνεργαζόμενο πάροχο πληρωμών ή με άλλο τρόπο εντός της χρονικής διάρκειας που προβλέπει ο νόμος στην περίπτωση της υπαναχώρησης.

Σε περίπτωση που η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιηθεί μέσω τρίτου παρόχου (π.χ. μέσω πιστωτικής κάρτας κ.λπ.) είναι πιθανό να υπάρξει σχετική επιβάρυνση από τον πάροχο αυτόν. Το κόστος αυτό, όπως και τα έξοδα αποστολής των προϊόντων πίσω στην εταιρεία επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης είναι απαραίτητο  την σχετική φόρμα «Φόρμα Υπαναχώρησης» πατώντας εδώ.

Επιστροφές

Στην περίπτωση που κάποιο ή το σύνολο των προϊόντων που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε, μπορείτε να τα επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14)ημερολογιακών ημερών από την αγορά τους, χωρίς χρέωση μεταφορικών.

Βασική προϋπόθεση για την επιστροφή, αποτελεί τα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία και να υπάρξει η πρωτότυπη απόδειξη ή τιμολόγιο της σχετικής αγοράς.

Προκειμένου να επιστρέψετε ένα προϊόν, θα πρέπει να συμπληρώστε τη σχετική «Φόρμα Επιστροφής» πατώντας εδώ.

Εάν το επιστραφόμενο προϊόν έχει υποστεί ζημιές ή φθορές από υπαιτιότητα του πελάτη ή έχει μειωθεί η αξία του από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων, η εταιρία μας θα εκτιμήσει την αξία των ζημιών και το ύψος της μείωσης της αξίας.

Το αντίστοιχο ποσό της ζημίας θα αφαιρεθεί από το συνολικό ποσό της επιστροφής.

Τρόπος Επικοινωνίας

Για οποιοδήποτε πρόβλημα διαπιστώσετε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα: 2271044854 και 6936847188 (Δευτέρα-Παρασκευή: 9:00–15:00 Σάββατο: 9:00–14:00) ή μέσω email: paramithishopb@yahoo.gr

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται, σε κάθε περίπτωση, όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις ισχύουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.